replica
Trådstartare
Var ute med valpen tidigare idag.
Busade lite på en grästplätt på framsidan av huset.. Var redan mörkt ute och det regnade rejält..
Helpt plötsligt dyker en dobermann upp och kastar sig över min valp -med öppna käftar.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Vart vansinnig, slet bort dobermannen och kastade mig över min valp för att skydda honom. Tog upp honom i famnen, kollade så han var OK. Rusade sen in till huset med den vansiniga hunden efter mig. Tydligen så hade hunden huggit efter mig, mina stövlar är söndertrasade. Minns inte detta dock!
Valpen skrek av rädsla! Herregud, är så jävla förbannad! Ägaren visade sig vara en 16 årig tjej som hade släppt hundjäveln lös!
Jag hade kunnat slå ihjäl den där tjejen alltså.
Hur fan kan man göra något så idiotiskt korkat?!?! Jävla idioter som inte håller reda på sina hundar.
Valpis är dock helt OK, ligger och sover just nu. Inte en skråma som tur vad. Hade han haft det minsta sår hade jag gått bärsärkar gång alltså!
ÅÅÅÅÅÅ, bara tvungen att skriva av mig!!!
Busade lite på en grästplätt på framsidan av huset.. Var redan mörkt ute och det regnade rejält..
Helpt plötsligt dyker en dobermann upp och kastar sig över min valp -med öppna käftar.
Valpen skrek av rädsla! Herregud, är så jävla förbannad! Ägaren visade sig vara en 16 årig tjej som hade släppt hundjäveln lös!
Jag hade kunnat slå ihjäl den där tjejen alltså.
Hur fan kan man göra något så idiotiskt korkat?!?! Jävla idioter som inte håller reda på sina hundar.
Valpis är dock helt OK, ligger och sover just nu. Inte en skråma som tur vad. Hade han haft det minsta sår hade jag gått bärsärkar gång alltså!
ÅÅÅÅÅÅ, bara tvungen att skriva av mig!!!