Ifor williams

escade

Trådstartare
Jag har fått möjlighet att köpa ett Ifor Williams släp. Jag vill bara kolla vad ni säger om priset. Släpet är en -94:a, boggie med fronturlastning, två hästars. De vill ha 25 000 för den, utan moms, köper den genom företag så den lyftes bort. Så, 25 000? Bra pris?

Sv: Ifor williams

MYCKET BRA PRIS anser jag!!

Jag köpte ett tvåhästars hästsläp UTAN boggie och utan front utlastning ett 80-tals släp och gav 17,000 för det!!
Jag säger bara go for it!! :)

Köp!!!

Jag sålde nyligen min 93:a, 1,5-hästars Ifor Williams, för 23 000 inklusive moms.
Nu går jag och väntar på att den nya (en likadan) ska komma från England. :)

Immer

kanon pris på ett ifor williams.

ett av de bästa boggi släpen enligt mej! dessutom stort och rymmligt. och ger hästarna bra kommfort

Tack för alla svaren!!! :) Då ska jag med andra ord inpektera det nooga, och sen kanske klippa till!

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Cavallo
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 255
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka