JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ingen fullträff för Grane
Moderator
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Maria Grane, 46, från Karlstad är en av två nya förbundskaptener i de svenska ponnylandslagen. - Det känns...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Nicklas Sundqvist och Marie Florqvist är två värmländska ponnykuskar som båda haft nöjet att vinna Lilla...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Vilken tjej!
Vilken häst!
Sörmonsekipaget Maria Johansson och Arras har haft ett riktigt kanonår. 24 segrar på...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Hammaröekipaget Maria Grane och Eudanum Glengordon avslutade Carlstad Horse Show med en kanonrunda. Paret var...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Och jag red igenom LC:1 idag igen. Det går så mycket bättre när jag sitter i traven. Har så mycket bättre samverkan och all förberedelse...
Ketrawzc
27 minuter sedan
Svar: 1 242
Visningar: 97 053
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
46 minuter sedan
Svar: 657
Visningar: 58 642
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
Idag kl 11:45