Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
Tjatter
I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
HÀstnyheter Genom att anvÀnda hÀstgödsel vid plantering tar du vara pÄ lokal nÀring i kretsloppet. RÀtt hanterad blir den en vÀrdefull resurs för...
HÀstnyheter Henrik von Eckermann Àr inte lÀngre vÀrldens bÀste ryttare. Efter 33 mÄnader pÄ tronen lÀmnar han nu över armbindeln till amerikanske...
Ăvr. Hund Jag har ett multiverktyg av dremel-typ, men inte just det mĂ€rket (Biltemas billiga kanske?). Den funkar bra pĂ„ mina hundar som Ă€r ca 20...
Hundavel & Ras Ett problem Àr vÀl ocksÄ att generellt sÄ Àr "Svensson" köparen ointresserade av att sÀtta sig in i sitt valpköp. Folk gör mer...
Ăvr. Hund Ja jag kĂ€nner igen mig i allt du skriver.
Jag bor ocksÄ dÀr vi aldrig trÀffar hundar knappt mÀnniskor heller men alltför ofta nÀr man Àr...
HÀsthantering Vi har tyvÀrr ingenstans dÀr det inte finns grÀs och hon samtidigt kan vara lös. Sen hÀvdar min trÀnare att det gÄr att trÀna om (Àven...
HÀstvÄrd Exakt detta hÀnde dem som köpte min dÄ 22-Ärige valack för nÄgra Är sedan. Jag hade haft honom i 18 Är (!), han var kastrerad som...