illernettan
Trådstartare
Hej
Jag behöver lite råd angående att köpa en ny laptop. Jag är inte ett dugg kunnig inom denna gebit. Min gamla håller på att lägga av. Den stänger av sig själv och bildskärmen fungerar endast när den är fullt utvikt. Men vilken? Tänkte därför att jag rådfrågar Bukefalos kunniga
.
Min laptop jag har idag är en Packard Bell Easy Note från 2006.
Idag använder jag min laptop till detta:
*surfa (bloggar, lägger in bilder, sköter webbutik, betalar räkningar med mera)
*skriver i Microsoft Office 2003
*Microsoft Excel Office 2003
*lägger in bilder från mobilkameran
*använder mobilt bredband
*nuvarande laptop har en bildskärm på 15 tum?
Eftersom min budget är stram så kan jag inte lägga så mycket pengar, någonstans mellan 2500-4000 kr.
Är det någon som har ett eller flera bra förslag så är jag tacksam. Kanske till och med någon som har en fullt fungerande laptop som behöver ett nytt hem?
Jag behöver lite råd angående att köpa en ny laptop. Jag är inte ett dugg kunnig inom denna gebit. Min gamla håller på att lägga av. Den stänger av sig själv och bildskärmen fungerar endast när den är fullt utvikt. Men vilken? Tänkte därför att jag rådfrågar Bukefalos kunniga
Min laptop jag har idag är en Packard Bell Easy Note från 2006.
Idag använder jag min laptop till detta:
*surfa (bloggar, lägger in bilder, sköter webbutik, betalar räkningar med mera)
*skriver i Microsoft Office 2003
*Microsoft Excel Office 2003
*lägger in bilder från mobilkameran
*använder mobilt bredband
*nuvarande laptop har en bildskärm på 15 tum?
Eftersom min budget är stram så kan jag inte lägga så mycket pengar, någonstans mellan 2500-4000 kr.
Är det någon som har ett eller flera bra förslag så är jag tacksam. Kanske till och med någon som har en fullt fungerande laptop som behöver ett nytt hem?
Senast ändrad: