Inne håll i program

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 789
M

MaLu

INNEHÅLL! Varför kan man inte ändra ämnesraden??? usch.

Vad brukar det vara för innehåll i programmen när det finns på en tävling? Hästförteckning såklart och kankse lite info om funktionärer, om det är lagtävling så är det ju bra om reglerna är med men startlistor är ju bäst att trycka upp efter hand eftersom det blir ändringar.
Sponsorer såklart.

Mer?

Det verkar bli ett tunnt program tycker jag.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Inne håll i program

Just av den anledningen så trycker inte vi upp program längre.

Startlistor trycker vi upp efter hand, likaså hästförteckningen. Annat har ju redan stått i ryttarmeddelandet så.

Vi brukar alltid ha ett litet program med sponsorers logga på, samt lite om när och var prisutdelningarna kommer att hållas....

prisutdelningar... Det har ju vi alltid efter klassen i manegen så det är väl inte så mycket att säga om det. Fast man kan ju skriva att vi gärna plåtar ryttarna utomhus efteråt. :)

PUTT ;)

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare... 2
Svar
25
· Visningar
7 484
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå... 2
Svar
35
· Visningar
5 244
Senast: Lupin
·
T
Dressyr Vad är det egentligen som händer när man passerar de där vita staketen in på tävlingsbanan? Oftast är det stor skillnad på hur min häst... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 935
Senast: traloppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka