Innekatt som ska lära sig att gå ut

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mizzcat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 722
M

mizzcat

En av våra katter ska få börja gå ut. Hur vet man att hon hittar hem? Kan det bli svårare pga att hon är ganska gammal (13 år)? Hur säker kan man vara på att hon inte blir dräktig när hon äter p-piller? (Kastrering är inget alternativ) Jag har börjat gå ut med henne i koppel, hur länge ska man vänta innan man släpper iväg henne själv?

Sv: Innekatt som ska lära sig att gå ut

Det går inte att säga hur säkert dte är. Det är inte säkert iaf.
Gå med henne i koppel några veckor, sen kan du ta med henne lös ut några veckor.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
630
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka