Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har fått låna en sele av en bekant för att jag ska få prova för ev senare köp. Men nu står jag här och blir osäker... Vad tycker ni om dessa bilder? Fick lägga draglinorna över ryggen för hade ingen vagn att spänna för.
Hoppas allt funkar, försöker mig på att fixa från telefonen..
Höj bakselen några hål på översta hästen (en handsbredd under sittbenet), kanske även på undre dock inte lika mkt. På nedre skulle jag vilja ha bak däckeln lite.
Hur bröstan ligger tycker jag man ser bäst i drag men kanske den skulle upp något hål på översta bilden? Möjligen skulle skimmeln haft en anatomisk brösta men svårt att se snett bakifrån.
Tycker selen ser fin ut.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Trädgård & Växter Mina har överlevt i några år nu, zon 3. De är dock väldigt sena, syns inte en tillstymmelse till liv i någon än. De kommer ikapp sen...
Hästmänniskan Fast när jag tävlade B-ponny i dressyr på lokal och regional nivå så var det undantagsvis som det fanns tillräckligt många B & C-ponnier...