Sv: Inte kelsjuk!
Jag har svårt att tro att det enbart beror på uppväxten, min ena katt har blivit misshandlad där han kommer ifrån, mot mig är han världens goaste lilla pelle

det är han som ska sova på kudden, de andra får ligga i fotändan
Däremot har det vart mycket jobb på honom och är väl f.f. då han haft otroligt svårt med besökare och helt avstår från att vara framme när någon man är här
Men gosar gör han med alla när de lärt känna honom.
Den andra katten har fått mycket uppmärksamhet, nästan för mycket och han är lite bortklemad på det viset, han gosar minst faktiskt -han är den enda jag måste ta initativet till gos med, jag känner dåligt samvete ibland ifall han blir lite glömd.. men jag försöker få honom att gosa med, han brukar f.ö sova på min rygg
Sista katten är onormal

Hon är lite värre än vad de andra två har vart, om man säjer att killarna har kommit fram och puffat så stormar hon fram och biter en i näsan
Hon har minst lust att sova i sängen såvida inte Pipen är med, hon är hans sovkompis.
Men mina katter är tusen gånger mer tillgänliga än min grannes två, de tittar knappt på en förutom i avsmak, och det ska mycket till innan man får gosa och klappa på dem ute.
De två har växt upp i ladugård, mina inne i hus.