Bukefalos 28 år!

Interiörtråd!

Lusidor

Trådstartare
Kan ni inte lägga in alla bilder ni har på era interiörer. Alltså allt inifrån hus/lägenhet, eller, efterssom vi är på Buke, era stall. Just med betoning på inredning eller personliga lösningar och smak. Behöver inte vara fixat o städat, naturligt stök är charmigt!:D

Det är så kul att se hur andra har det, då jag inte springer runt på husesyn så ofta, är lite blyg att snoka, kan ni väl visa upp era hem?? *Snälla*:laugh:

(kanske finns en likadan tråd, isåfall tipsa gärna om den!)
 
Sv: Interiörtråd!

kan väl börja lite med några gårdsbilder på vårt eviga projekt .Hemmet..
Såg att det inte var så mkt inifrån. Mest bara utebilder. Men albumet iaf: http://s8.photobucket.com/albums/a42/cebonita/varan gard/?start=all

088.jpg

092.jpg

083-Kopia.jpg

026-Kopia.jpg

Min egen stuga.
071.jpg

Ska fota lite inne!

Kom igen ni andra oxå! Bomba med era hem!
 
Sv: Interiörtråd!

Har inte så mycket bilder på min egen lägenhet än, dessutom är jag inte särskilt nöjd men pengar saknas för att kunna fixa till det...
Vill måla över den ljuslila rutan på väggen, ha mysiga kuddar i soffan och ha en vit fårskinnsfäll eller en renfäll på golvet och hitta något finare soffbord. Öhm det enda jag gillar är mitt golv :P

24889824.jpg


Kan också visa ett foto jag tog på en hörna i min fars nyrenoverade hus

älskar golvet :love:
24705515.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Interiörtråd!

Åh, jag gillade fågelburen! Den var så stilren, inte så fågelbursaktig som de brukar vara! Nästan som en inredningsdetalj i sig!:laugh:
Ja, skinn o kuddar e mys!
 
Sv: Interiörtråd!

Jag gillar också medaljongtapeter och de med lite lagomt blänk. Inte skarpa grafiska mönster på väggarna, utan mer subtilt som din!
Även gamla möbler o trä som "mjukar upp" det strama o rena.
Vi har lite antik bondgård, över de äldsta delarna i huset, gamla färger från början av seklet. Turkost och gammelrosa på väggarna o de gamla möblerna som står kvar i lagård o uthus. Häftigt att renovera fräsht och plocka in det gamla igen!
Tyvärr är mkt renoverat på 70-talet med mindre bra resultat.
 
Sv: Interiörtråd!

Jag lägger in vår hemsida istället så får den som vill gå in och kolla de rum man är intresserad av. Badrummet,sovrummet,matrummet och taket i lilla toaletten nere år det vi hunnit helrenovera i vår gamla prästgård.

www.hvilaro.blogspot.com
 
Sv: Interiörtråd!

Där jag bor nu: (Flyttar om mindre än 1 månad :bump:) Är lite stökigare nu + lite fler grejer...Har bara valt tapeterna själv i hallen. HATAR kökstapeterna, det var nytapetserat när jag flyttade in fför 9 mån sen, hur 17 kan man välja Grått med BÅRD?


21896534.jpg

Hallen (igonerar den fula lampan...)

21896535.jpg

Sovrum

21896536.jpg

Vardagsrum..gillar inte bordet alls. (det är inte mitt ;))

21896655.jpg

o så köket med de fula tapeterna (bord+stolar är inte heller mina...)
 
Sv: Interiörtråd!

Tack, det känns så själv ibland också när resten av renoveringsområdena står stilla då min sambo lider av sviterna efter blodförgiftningen.
Jag är faktiskt helt kär i mitt (vårt:o) badrum!:love:

Jag har lagt in en ny vit matta som jag tycker passar bättre men har ännu inte fått in någon bild.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp