Internetbutiker

cactuspower

Trådstartare
Från vilka ridsportbutiker på nätet har Ni beställt grejer till eran häst? Vad har ni beställt och vad tycker ni om grejerna ni beställt? Vilket ställe är det bästa stället ni beställt grejer från?

Är sugen på att beställa lite grejer, men det mesta är sånna där "basic grejer" som man kan hitta nästan överallt.
Men jag brukar alltid bli sugen på mera prylar än nödvändigt ju... :p

Sv: Internetbutiker

Ser till att putta upp - även jag vill ha tips på internetaffärer med bra priser :)

Jag har bara beställt från Equinet
Köpte först ett Vformat pannband som kom efter kanske 2 veckor,
sen beställde jag mitt HG träns därifrån, men det tog säkert 2 månader. Fast det var pga av de franska sölkorvarna som skulle sy upp det.

Jag har beställt från Lillhästen i Stav(snabba leveranser och trevlig personal), Equinet (har ibland tagit lång tid på sig att leverera...). Sedan handlar jag ibland "förbrukningsgrejer" från Börjes eftersom de har varit billigast på sådant.

Börjes - har funkat bra, lite långa leveranstider emellanåt men ett stort plus att ordern går att följa på nätet. Mycket av lågprisprodukterna håller förvånansvärt bra kvalitet.

Hööks - sådär, tycker att ett så pass stort företag borde ha lite bättre lagerhållning, mycket som är slutsålt hela tiden. Generellt för höga priser om man ser till vilken kvalitet man får för pengarna.

Horze - jättesnabb leverans, möjlighet till kortbetalning, enormt fina saker till osannolikt låga priser! :love:

Eriks hästshop - aldrig mer! Båda mina beställningar har krånglat nåt alldeles otroligt. :mad:

Ridsportshopen - bra service, fina saker. Lite lång leveranstid på min beställning eftersom allt inte fanns inne, men de ringde upp och frågade om jag ville invänta alla varor.

Märks det att jag är ett stort fan av internethandel? ;)

Härnäst blir det en beställning från Spånga Ridsport, som lyckades leta upp ett par shortchaps som jag har varit på jakt efter länge. Fantastiskt trevliga och hjälpsamma. :bow:

asfaltsflickan skrev:
Horze - jättesnabb leverans, möjlighet till kortbetalning, enormt fina saker till osannolikt låga priser! :love:
Tack för tipset!! Där hittade jag ju massor med saker jag vill ha :)

Hej,

Jag har handlat från dessa.

Hööks - helt ok, har ju både billigare grejor så som slit och släng prylar som nöts och används samt lite märkessaker. Ganska lång leveranstid de allra flesta gångerna, någon gång tog det enormt lång tid.

Horse.se - Mycket fina saker, bland annat Eskardons grimmor och ryktlåda. Snabb leverans bara någon dag.

Charisma - bra service och trevligt bemötande. Lite roligare saker med färg ;0)

Ponnyprakt - Trevligt bemötande och fiiiina grejor!!!

Börjes - Lååång leveranstid. Men helt ok, beställde Eskardonskydd + schabrak.

Skara Hästsport & Zoo - snabb leverans och bra service. Supersnygga pannband!!!

Zolitza- Bra service och snabb leverans.

Kankse har jag glömt någon och då får jag väl kompletera!!

~Ingrid

Men blä på er.. skriv länkar med.. åtminstone pma dem åt mig :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 401
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
3 649
Senast: Exile
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka