Intim fråga om sex...

gronboll

Trådstartare
Vårat mys förut slutade illa.. allt var som vanligt tills 1/2-1 minut efter min orgasm. Fick en skum känsla i nedre regionerna nästan direkt efter som stegrades och efter 1 minut kanske så hade jag så fruktansvärt ont i/omkring livmodern(antar jag, smärtan satt där iallafall). Det var en krampliknande fruktansvärd smärta som gjorde mig helt kallsvettig, svårt att beskriva hur det kändes, men det var bland det värsta jag varit med om. Lyckligtvis klingade det av efter 15-20 minuter och nu är det bara en obehaglig känsla kvar.

Bör jag oroa mig? Har någon vart med om liknande?! Vad sjutton hände :(
 
Låter som rejäl muskelkramp. Det sitter mycket muskler i det området och det är mycket muskler involverade när man får orgasm, det är möjligt att någon muskel börjat krampa ordentligt iom det. Har fått förjävliga muskelkramper själv, inte just i det området men i benen bland annat och det känns som att någon försöker såga av benet med en slö handsåg, det gör extremt ont och det kan kännas en hel del ett bra tag efter.
 
Låter som rejäl muskelkramp. Det sitter mycket muskler i det området och det är mycket muskler involverade när man får orgasm, det är möjligt att någon muskel börjat krampa ordentligt iom det. Har fått förjävliga muskelkramper själv, inte just i det området men i benen bland annat och det känns som att någon försöker såga av benet med en slö handsåg, det gör extremt ont och det kan kännas en hel del ett bra tag efter.


Det låter ju bra att det troligtvis var något så ofarliga, även om det var fruktansvärt just då så känns det bättre nu. Hoppas jag slipper det igen, för nu känner jag bara att jag aldrig vill få orgasm igen :p
 
Vårat mys förut slutade illa.. allt var som vanligt tills 1/2-1 minut efter min orgasm. Fick en skum känsla i nedre regionerna nästan direkt efter som stegrades och efter 1 minut kanske så hade jag så fruktansvärt ont i/omkring livmodern(antar jag, smärtan satt där iallafall). Det var en krampliknande fruktansvärd smärta som gjorde mig helt kallsvettig, svårt att beskriva hur det kändes, men det var bland det värsta jag varit med om. Lyckligtvis klingade det av efter 15-20 minuter och nu är det bara en obehaglig känsla kvar.

Bör jag oroa mig? Har någon vart med om liknande?! Vad sjutton hände :(
Du kan inte vara gravid? Jag hade så efter varje orgasm och det var verkligen inte roligt.
 
Du kan inte vara gravid? Jag hade så efter varje orgasm och det var verkligen inte roligt.

Jag tänkte faktiskt tanke. Har varit gravid en gång en kort tid och då fick jag också kramper efter orgasm, men det gjorde inte såhär ont..inte i närheten och jag har p-stav så jag hoppas innerligt inte att jag är det.


Men kanske borde testa bara för att utesluta... :/
 
Vårat mys förut slutade illa.. allt var som vanligt tills 1/2-1 minut efter min orgasm. Fick en skum känsla i nedre regionerna nästan direkt efter som stegrades och efter 1 minut kanske så hade jag så fruktansvärt ont i/omkring livmodern(antar jag, smärtan satt där iallafall). Det var en krampliknande fruktansvärd smärta som gjorde mig helt kallsvettig, svårt att beskriva hur det kändes, men det var bland det värsta jag varit med om. Lyckligtvis klingade det av efter 15-20 minuter och nu är det bara en obehaglig känsla kvar.

Bör jag oroa mig? Har någon vart med om liknande?! Vad sjutton hände :(
Kan vara en cysta som sprack. Har hänt mig. Direkt efter sex gick rejält ont, började kallsvettas och blev riktigt yr( yrseln var nog pga att det gjorde ont) . Någon dag senare kom resterna efter cystan. Har inte haft några problem efter det, 2-3 år sedan.
 
Graviditetstestet var negativt, så det är förhoppningsvis inte orsaken..

Men fortsatt problem, har känt obehag varje dag och idag vart det värre. Det har under dagen trppats upp från obehag till stickande/krampaktig smärta i nedre delen ungefär ovanför och innanför blygdbenet. För 1 timme sedan ungefär så vart jag jätte skakis och illamående, såg mig själv i spegeln och var likblek och var tvungen att sitta ner för att inte trilla ihop. Åt lite för jag tänkte att det kanske var att jag ätit dåligt, men det hjälper inte. Nu ligger jag i sängen, har ont därnere, fryser, har ont i huvudet och känner mig bara helt kass. Ingen feber och det är inte mensvärksmärta, det sitter på samma ställe men det är mer en stickande smärta. Är i valet och kvalet om jag ska ringa 1177 och åka in, eller vänta.. googlar jag så så bedömmer jag det som att jag borde åka in, men jag vet inte är ju inte döenende.
 
Stackare! Vilken tur att du åkte in! Har du fått träffa en läkare och i sådana fall, vad tror de det kan vara?
 
Skönt att du är i trygga händer nu! Det kommer bli bra ska du se :heart
Håller med föregående för övrigt, håll oss gärna uppdaterade om du känner att du orkar. Tänker på dig!
 
Det var "Bara" en cysta som han tyckte såg snäll ut. Så febern trodde han bara var en slump att jag hade samtidigt. Han skulle skicka remiss för en återkontroll av cystan, annars var det bara att vänta..för dom brukar försvinna av sig självt. Han trodde det var en cysta som tydligen kan komma när man har p-stav när man har ägglossning och som sedan växer eftersom man inte har någon riktig ägglossning med p-stav.

Rörigt..men läkaren var ganska fåordig..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 840
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp