Ipad bra för oss med häst?

Piratika

Trådstartare
Sitter och funderar om jag ska köpa en ipad. Men vet inte riktigt vad jag ska göra med den om den inte har nåt som är bra för oss med hästar. Vet knappt vad som är för och nackdelar med den heller. Men skulle gärna vilja veta men helst om det finns nåt bra app som man kan ha till hästarna som sagt. Det skulle vara jätte snällt om någon kunde ge tips eller säga vad dom tycker. Är öppen för allt då jag gärna vill veta. Kan även säga att jag åker mycket bil och buss vilket är tråkigt. Är den bra då med?:confused:

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 670
Senast: Gunnar
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31