iPhone 5, Samsung galaxy S4 eller HTC one?

Zoya

Trådstartare
Jag ska få en ny jobbtelefon och har dessa att välja mellan.

Är själv en utpräglad iPhonemänniska så jag överväger ju iPhone såklart men nu när jag har möjlighet att välja annat också så måste jag ju undersöka det hela och se om någon av de andra är bättre än iPhone :)

Så nu tänkte jag bara kolla om någon här har erfarenhet av dessa olika modeller och vilken ni isf tycker är bäst? :)
 
Senast ändrad:
Sv: iPhone 5, Samsung galaxy S4 eller HTC one?

Min jobbmobil är en iphone5, privat har jag en samsung s3. Använder inte jobbmobilen alls :P.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: NotlikeI
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp