Iphone raderar anteckningar

BernT

Trådstartare
Neeej panik min iphone (7+) har raderat ALLA anteckningar, hade ett trettiotal viktiga anteckningar. HUR får jag tillbaka dom?
Dör här :cry:
 
Dom finns inte om du loggar in på ditt Apple konto?(eller vad det heter)

Jag havererade min iPhone, loggade in där för att försöka se vad som fanns kvar. Hittade inget förutom just anteckningarna.De sparades visst automatiskt.
 
Nej den verkar bara ha sparat från min Macbook. Ska kolla om telefonen sparar över till ipaden, den gjorde det förut men tror att jag stängt av det. Har seriös panik här, dör om allt är borta. Anteckningsappen dog när jag använde den, sen var den tom :(

@Magnum
 
Har dödat någon telefon och därmed anteckningarna... Det är helt värdelöst, vet hur det känns. Lider med dig!
 
Det går inte att fråga någon iphonebutik?

Nä är nog kört. Lyckades iaf komma ihåg det viktigaste så skrev nya. Eller ja, jag tror jag kom ihåg det viktigaste, är det något viktigt som jag glömt så kommer jag ju inte ihåg det 😬
 
Går det att återskapa från någon gammal icloud säkerhetskopia? Min mobil säkerhetskopierar sig själv i icloud på med jämna mellanrum, då brukar det gå att återställa till den gamla säkerhetskopian om något har hänt med mobilen.
 
Nä är nog kört. Lyckades iaf komma ihåg det viktigaste så skrev nya. Eller ja, jag tror jag kom ihåg det viktigaste, är det något viktigt som jag glömt så kommer jag ju inte ihåg det 😬
Har du ringt Applesupporten? De ska visst vara grymma på sånt som vi dödliga inte tänker på
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit en stund och funderat över vad jag ska har för rubrik, vet inte riktigt om jag träffat rätt. Så här: Jag har börjat en...
2
Svar
22
· Visningar
1 740
Senast: Pilot
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 448
Övr. Barn Jag försökte ta mitt liv i november 22, det blev då en automatisk orosanmälan och barnen har haft samtal med soc och de hade ingen oro...
Svar
16
· Visningar
6 137
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hade lite bråttom när jag skulle byta till min nya iphone 12 mini från 7:an. Allt stod ju vad man skulle göra men, glömde något mot...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp