iPod problem!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Alvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 864
A

Alvin

Min iPod har fått något fel. När jag ska lyssna på musik så rabblar den upp Alla låtar efter varann, alltså det går på sekunder, jag hör inget för att den bläddrar.

Någon som har haft liknande problem med sin iPod som skulle kunna hjälpa mig? :)

Sv: iPod problem!

Prova återställa den via iTunes.
Tyvärr så raderas allt, men det får man ta om ingenting annat hjälper :)

Har du provat hålla in mittenknappen och meny - knappen? Om du håller in dom två samtidigt så ska Apple - loggan synas, så startar den om sig själv, det kanske hjälper? :laugh:

Lycka till!

Sv: iPod problem!

Har du provat hålla in mittenknappen och meny - knappen? Om du håller in dom två samtidigt så ska Apple - loggan synas, så startar den om sig själv, det kanske hjälper? :laugh:

Lycka till!

TACK!! Det hjälpte, du har räddat min...iPod! :bump::D

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
634
Samhälle Jag har gått hos psykiatrin sen typ 25 år tillbaka pga psykisk ohälsa av olika slag. Det har varit medicin förstås men också terapi. Nu...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om... 22 23 24
Svar
473
· Visningar
17 340
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka