IRC-chatten

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare skimmer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 089
Services is currently down. Please wait a few moments, and then try again.

Det kommer igång. Det som är lagrat i services fungerar dock inte för tillfället och därför beter sig kanalen som att den vore oregistrerad. Vet dock inte hur det fungerar för att få igång den igen. Tror att alla måste ut ur kanalen och joina igen för att det ska bli rätt. Men jag kan ha fel.

@Skimmer, du sa att den fungerar igen... där just nu? Jag var inne nyss men då fungerade det inte.

Oki, det är så smidigt alltså. :)

Tillägg: Nu är allt igång igen så det är bara att joina. Coolchat: #buke.

Jo, det är bekvämt med nån form av service, men om man inte har det måste man hålla på och hoppa ur som du sa :crazy:

Tror det krånglar mer än vanligt idag.. Har vart ensam där länge nu.

Testade den här härliga javachatten från jobbet... bara för att upptäcka att den inte fungerar. Tragiskt. :cry:

Tur att de inte spärrat forumet iaf, för vad skulle jag göra då? :devil:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
355
Senast: ameo
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
995
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka