Irländsk varghund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hregna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 951
H

Hregna

Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej.

Är det fler här som äger Irländsk varghund? Från vilken kennel?

Sv: Irländsk varghund

finns ett vinthundsforum som du garanterat kan få kontakt med flera varghundsägare ;) fast det kanske du redan vet

Jag har en kompis som har irländsk varghunds kennel...
comedias...

Då är vi två:( ;)
Jag vill oxå ha en varghund! Nåja, någon gång i livet ska jag ha en sådan. Just nu passar det inte riktigt! Tyvärr.........

Du är väl medveten om att alla vinthundar bara måste sova i sängen? :D

Vad underbart med IV, det är fantastiska hundar!

Jag har inte IV, men väl IG. Det finns ett jättebra vinthundsforum där en hel del IV-ägare är aktiva. :)

Du är väl medveten om att alla vinthundar bara måste sova i sängen? :D

Jo, vi märkte det :angel: , det blev liksom inte så mycket plats kvar i sängen...

Hunden - Lizzie är en underbar individ, lugn och sansad inne men så pigg och glad ute, glad i hästar och andra hundar.

Hon kommer från Wolf Tones kennel.

Jo, vi märkte det :angel: , det blev liksom inte så mycket plats kvar i sängen...

Hunden - Lizzie är en underbar individ, lugn och sansad inne men så pigg och glad ute, glad i hästar och andra hundar.

Hon kommer från Wolf Tones kennel.

:) Lizzie är mitt "nätnamn" ju (har varit de senaste 10 åren) även mitt smeknamn sedan tonårstiden :D Så du måste ha en mycket trevlig vovve ;)

/Lizzie

Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej.

Vad avis jag blev nu:eek: Jag älskar den rasen. vi var på väg att köpa en, men uppfödaren ringde aldrig fast hon lovade att göra när hon fick valpar:cry:
Så där försvann den drömmen:( Men jag kommer garanterat skaffa en längre fram:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 112
Senast: Lobelia
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 647
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
197
Senast: geting
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 489
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka