irriterande problem

J

josse__

jag spelade ett spel på internet idag och när jag stängde ner spelet gjorde jag det nog inte ordentligt. för nu så spelas den överdrivet irriterande låten hela tiden! och den går inte att stänga av!
så, någon som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta irriternade problem? (jag orkar inte starta upp datorn eftersom det tar så lång stund för den att ladda upp sig igen :angel:)
 
Sv: irriterande problem

Vad för spel? Webbläsarspel eller någon annat? Du ger inte så värst mycket information.

Om det var ett fristående spel kan du trycka ctrl-alt-delete och avsluta den applikation eller process som motsvarar spelet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 307
Senast: tanten
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp