Inredningstråden, del 2

20200915_161937.jpg

Själv har jag tjuvstartat med vintern :angel: Men jag tyckte att duken var så fin att jag fick slå till!
(Det slutade dock med att katten fick mera användning av den än mig :cautious:)
 
20200915_161426.jpg

Och så kom jag äntligen till skott med att rama in min sista tavla, det är två olika foton i den så jag kan variera. Denna kändes passande nu när det är sommar/höst.
Bägge är foton av resta stenar här i Sverige :love: Vilket får mig att tänka på mina föräldrar, speciellt pappa då han är/var professor i arkeologi och vet/visste mycket om såna kulturminnen, och min mamma arbetade med kulturminnen också. :heart
Just detta foto har även blåklint i förgrunden vilket kändes extra passande då jag är hälften östgöte :D
 
Fotografiska har utförsäljning. Jag är sugen på att köpa lite snygga posters men har dåligt med både väggplats och pengar. När jag någon gång skaffar ett hus ska jag minsann.... (för då kommer jag ju inte ha dåligt med pengar :angel: )
Du har det problemet också? 🙈:rofl:

Tillägg: Dumma dig, nu måste jag ju också kolla vad de säljer :mad::cautious:
 
Om man har ett sovrum, en säng som inte står mitt i rummet, hänger man tavlan över sängen eller mitt på väggen? Jag lutar åt mitt på väggen?
 
120048671_325677608728194_381090556900736022_n.jpg


Brukar ha 2 sk'rmar när vi jobbar så därför var jag tvungen att sätta hyllan så högt upp.

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på den. Har en hängande blomväst jag tänkte ha högst upp i hörnet. Hyllan är från clas ohlsson jaghar bara betsat hyllplanen mörka

Börjar bli trevligt men det k'änns inte riktigt klart än. Hade gärna velat ah en annan stol :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 095
Senast: Marita73
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
859
Senast: starcraft
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
608
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Vackraste hundrasen
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp