islands stigbyglar

Phaedra

Trådstartare
Hur säkra är islands stigbyglarna från lillhästen i Stav, de i lättmetall i olika färger?

Jag funderar på att köpa ett par till mamma som brukar ha fötterna för långt in i stigbyglarna(jag är rädd att hon ska fastna). Stigbylarna verkar förhindra att man kommer för långt in med fötterna, men kan man fastna i dem och bli hängande om man ramlar av?
 
nej dom förhindrar inte att man kommer för långt in med fötterna men man får bättre stöd med fötterna. Iafl så får jag det.

Vill du förhindra att din mamma ev skulle kunna fastna är väl det bästa de här "korg stigbyglarna" eller vad dom heter? Förstår du vilka jag menar?

=)
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 922
Senast: valy
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
811
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 344
Senast: Tassa
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 483
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp