Jacson gladstone jacka

Sv: Jacson gladstone jacka

Vi har dom som klubbjackor. Dom är väldigt sköna och varma. :)
Fickorna är lite irriterande dock om man ska stänga dom med en hand. Lätta att tvätta. Känns som att det är bra kvalitet iaf!
Dom är stora i storleken. Jag har 160cl brukar ha S men det var alldeles för stort.

liinda_ här på buke har en sådan i alla fall. Hon verkar nöjd med sin. :D Du kan ju alltid skicka ett pm och fråga henne, tror inte hon är inne sådär jätte mycket.

Jag har en sådan, vi sålde det på jobbet när jag jobbade där

Bra klubbjacka, vår/sommar varm fodrad med fleece men dte blir väldigt varmt
Du viker upp den över rumpan och den kan då bli rätt pösig över överkroppen och lite otymplig, den kan även åka upp så man får dra ner den igen. Om duförstår?
Anars bra jacka rekommenderas

Haha jag tror jag förstår, har en Kingsland-jacka av samma modell. ;)

Mysboll, jag tänkte ta small, det är min "vanliga" stl, eftersom jag är så lång så borde väl det funka? Vill ju inte ha kortärmad jacka.. :p

Jag har en sån, och är nöjd med den. Det enda dåliga är väl att den inte är särskilt vattenavvisande. Men jag använder andra jackor när det regnar :p
Dom är stora i storleken. Du kan lugnt ta S. Jag är vanligtvis en S, och har S på jackan, och den är för stor.

Hoppas den inte blir för stor för mig också då. :p Har xxs och xs på Kingsland-jackorna.

Var är den stor? Typ i längden, i bredden, på armarna?

Hm, den är både lång och bred för mig, men då är jag relativt kort också. Så, den kanske blir bred åt dig, men inte för lång :p Min är för stor, men jag badar inte i den. Haha, ursäkta min luddiga förklaring :angel:
Jag kan ju tillägga att jag har xxs på min Kingsland jacka.

Gör ju kanske inte så mkt att den är lite bred, eftersom det är en bomberjacka så ska den ju ända inte vara "skräddad"?

Nej, precis. Jag trivs bra med jackan, trots att den är lite stor.

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
174
Senast: Ajda
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
398
Senast: tott
·
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka