jacson regntäcke, vart säljs dom?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 208
H

Havregryn

Vart säljs jacson regntäcken?? var i en butik iadg och såg på dem, verkar vara nått att ha.. men tyvärr hade det ej inne i pollens storlek och skulle inte få in dem förän i slutet av jan..

/M

Sv: jacson regntäcke, vart säljs dom?

Jag TROR att Lillhästen har dom, annars kan de nog ta hem.
Jag köpte en remontnosgrimma (Jacson) genom dom, de hade den inte inne men de fick in nya prylar regelbundet verkade det som så det gick lätt och smidigt för dom att ta hem den åt mig.
Finns dom inte på hemsidan www.lillhastenistav.se så ring och hör med dom hur lång leveranstid det är, om dom nu skulle ta hem ett Jacsontäcke åt dig.

kolade todigare deras hemsida, men hittade imget.. men tar och ringer dme i morgon och hör.

/M

Hmmn.. detta låg ju under täcken (om du går in på prislistor) men det kanske inte var det du efterlyste ??

JACSON UTEGÅNGSTÄCKE STRETCH

Utegångstäcke i fyrvägsstretch, 20gr fyllning polyester, innerfoder i quick-dry-material (känns som tunnare fleece) direkt mot hästens kropp tranporterar bort fukt, UV-skydd. Tack vara strechen behövs inga bogsprund eftersom täcket följer hästens rörelser. Extra padding vid manken för att förhindra skav. Resår (med nylonförstärkning för säkerhetsskull) vid kryssgjordarna. Ljusterbara bensnören. Bred bård runtom i blank nylon utan absorbtion. Blankt tyg i bogen.Vattentäthet W/P 10.000mm-H2O. Andasfunktion M/P 6.000g/m2/24tim

Färg Brons, Marin (marin = beställningsvara)
Storlek 125, 135, 145,155, 165cm
Pris 800:-

Hm.., vet inte riktigt var Mosslunda ligger i skåne.. men Flädie Hästsport har Jacsontäcken.

aha där fanns de..

men ack inte de jag tänkte på.. och så vill jag inte ha något som fleece inut i, utan glansig insida..

men tack ändå, har försökt ringa dme idag för att höra om de kan ta in..

/M

är u hörby nu har har kikat på vägbeskrivningen dit.. ska noig kika förbi där idag.. =)

/M

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka