Jacson Wear Gladstone lumberjacka.

Sv: Jacson Wear Gladstone lumberjacka.

Vi har den, helt okej jacka som tål en del = man kan ha den i stallet utan att bli skitig på en gång. Skapligt pris är det också.

Senast ändrad:

Jag har en sån! Vi i stallet köpte sådana och broderade på. Superskön jacka att rida i, väldigt mjukt och skönt material. Nackdelen är väl att hö och spån fastnar väldigt lätt på den, och så är den inte speciellt regntät.
Men jag älskar min jacka :)

Min klubb har sånna som nya klubbjackor, eller, näst senaste eller vad man ska säga... De är inte vattentäta! ;)
Sen brukar jag inte hålla på så ofta med att fixa hö och spåna, så den kanske blir bra? Våra kostar 319 kr. Rimligt pris, det är ju tryck å allt sånt på...

319 spänn är ju ett jättebra pris med tryck o allt. Ska du ha den som en ridjacka tycker jag absolut att du ska köpa den, som sagt mkt skön att rida i :banana:

Jag har en sån och trivs mkt bra. Går att tvätta och tumla hej vilt :D

Vi har såna som klubbjackor nu! Den är jätteskön men varm! Det är ju både bra och dåligt iofs. Dom är stora i storlekarna oxå (jag har 160cl) och så blir dom väldigt lätt skitiga men det mesta går att borsta bort. Våra kostade 325:- med klubbens namn broderat på ryggen och eget namn på bröstet.

Jag tycker du ska köpa en sån! :)

mysboll skrev:
Vi har såna som klubbjackor nu! Den är jätteskön men varm! Det är ju både bra och dåligt iofs. Dom är stora i storlekarna oxå (jag har 160cl) och så blir dom väldigt lätt skitiga men det mesta går att borsta bort. Våra kostade 325:- med klubbens namn broderat på ryggen och eget namn på bröstet.

Jag tycker du ska köpa en sån! :)

Ska prova en i morrn! ;)
Vet inte hur många klubbjackor vi har egentligen?! :eek: .
Minns att jag har en från typ 1996 eller nått, sen en från 2000, sen en från 2002 och den där köpte de in förra året och de säljs fortfarande och nu har de fått TRE nya tröjor! :|

Var har ni köpt dem, ni som har de som klubbjackor?

Så, nu har jag köpt den och den är tvättad och klar som det stod att man skulle göra, ända jag irriterade mig på var att flärpen på dregkedjans sak lossnade på en gång! Men har SYTT fast den nu! :smirk: .
Hade på mig den i stallet idag, kändes varm och skön, men kändes ändå inte om att man hade en jacka på sig! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
471
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
615
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka