Jacsons dressyrskydd

Fiorano

Trådstartare
Någon som har deras nya dressyrskydd med piléfoder? Hur är passformen, är dom klumpiga på hästens ben? Kunde inte hitta bild på deras hemsida där de sitter på häst, någon som har?

Sv: Jacsons dressyrskydd

Jag har ett par som ser likadan ut fast det är ett annat märke, hittade ingen bild på dem just.
Jag tycker de har varit kanon. Mina är inte speciellt klumpiga och sitter jätte bra.
Har gett 400-500 kr paret för mina så jacsons är ju billigare. Helt klart prisvärda!

Jag har dem och tycker att de är helt ok.

Jag har dem, men har inte använt dom än.
jag tycker att dom är jättefina, passformen verkar bra. Men dom ser väldigt plastiga ut. :p

Ingen som har en bild?

Det verkar ju oerhört prisvärda, under 400:- för runt om...

jag har dem på min häst, sitter väldigt bra på honom känns inte klumpiga.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
184
Senast: clusia
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka