Jacsons storlekar

kolblakkur

Trådstartare
Tänkte köpa en rock från Jacson. Har aldrig haft eller provat något från dem och tänkte beställa från nätet. Hur är de i storlekarna? :)

Jag har inte provat något från dem de sista åren men förr (5år sedan) var de väldigt små i storleken på jackorna normalt XS-S hade en L från dem

Jag provade en väst ifrån Jacson igår och jag har normalt 44-46, L- XL i storlek och i den så satt XL tajt över brösten (vilket inte är svårt med G-kupa) men, jag vill säga att de är små i storleken. Är man mitt emellan så ta den större storleken!
Mvh Hon som hatar när det är för tajt...

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka