Jag är kär

Jag vet att många här är ganska så mycket äldre motför mig så ni kanske inte tycker att dethär är så jätte speciellt. Men det är det FÖR MIG iallafall.
Och det är att jag har en pojk vän. Det känns jätte konstigt att skriva det för det trodde jag aldrig aldrig ALDRIG att det skulle hända. Men det gjorde det och jag vill berätta lite om det.
Men först så innan nu så har jag bara varit kär en enda gång. Och den som jag var kär i då var ungefär 20-25 och det var ABSOLUT INTE lik sidigt utan det var bara jag som kände så. Så det var ju väldigt o möjligt. Men ja det var första gången som jag var kär i nån och jag trodde att det skulle kännas så föralltid. Och jag vill inte av slöja förmycket om vem den personen är men jag ville vara med den helatiden och sånt.
Men ja det blev väl som mindre med tiden men jag vet inte exakt när jag slutade att vara kär i den. Men för ett tag sen så började jag skriva med en kille i klassen och sen började vi prata lite mera och um gås i skolan och så och lite på fri tiden.
Och det var inte på samma sätt men det kändes som bara bra att vara med han. Och jag blev glad varje gång som han skrev och jag hade ett bra pirr i magen ifall vi höll på med varandras hand tillexempel. Och även fast att jag inte känner han så jätte mycket än så bara kändes det som vi klickade jätte mycket och att vi passar jätte bra. Och jag bara tycker om att vara med han och det är som jätte enkelt att prata med han.
Och i onsdags så var den första pussen som blev väldigt fail pågrund av mig eller pågrund av min hjärna. Men i lördags så förklarade jag lite om det och sa att jag tycker om han jätte mycket och han sa att han tycker om mig jätte mycket också.
Och igår så blev vi ihop ❤️
Och somsagt så jag vet att domflesta kanske hånglar och sånt om dom är ihop med nån och kanske vill göra s*x saker. Och jag vet inte om jag kommer vilja det nånsin. Men jag vill iallafall typ kramas och sånt och bara ligga i sängen och lyssna på musik och prata. Och jag trodde påriktigt ALDRIG att jag skulle upp leva det och att det kändes BRA och inte läskigt eller pinsamt eller jobbigt.
Och det bara är o verkligt att han tycker om MIG. För som jag har trott och känt så är domenda som har tyckt om mig på nåt sånt sätt är äckel gubbar och dom har ju inte tyckt om MIG utan bara att dom kunde ut nyttja mig. Men T tycker om MIG och VILL vara med mig ÄVEN fast jag inte ens kan pussas justnu. Och det är så himla o verkligt fast på ett bra sätt ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 274
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 546
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp