Jag är KÄÄÄÄR!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopp_o_galopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 165
H

hopp_o_galopp

Japp! I min nya sadel! Det blev en Selleria Equipe Freeland! :love:
Den är helt underbar!!! Härligt läder med supergrepp i hela sadeln, skön i sätet, supermjuka vulster och single-flap så jag slipper spännena under kåpan!
Och det allra bästa!!! DEN PASSAR MIN HÄST! :banana: :bump: :bow: :love: *sjunger: Haaaaaa-lle-lu-ja!* :angel:

Jag är SÅÅÅÅÅ glad för min underbara sadel! :)

Förlåt för mitt relativt meningslösa inlägg, men jag var bara tvungen att dela med mig av min glädje att ha hittat ut ur sadelträsket, enträget letandes efter sadlar pga. att ingen satt riktigt bra på hästen... :crazy:

Sv: Jag är KÄÄÄÄR!!!

Ja, jag ska fixa bild, men har ingen att lägga upp nu!
Ni får hålla er lite :p

Det blev inga bra bilder, de blev mörka o konstiga, jag har inte spänt den heller bara "slängt" upp den på hennes rygg, men jaja... Här kan ni se den på ett ungefär iaf!!!

DSC04364.jpg

DSC04365.jpg

DSC04367.jpg

DSC04368.jpg

DSC04369.jpg

Ser lyxig ut:d , gillar oxa langa stroppar, har kopt en beg, hopp med forlangda stroppar pa( omgjorda), att ha medans jag rider in lillan! Nar hon blir stor far man lyxa!:love:

maria-mp skrev:
Ser lyxig ut:d , gillar oxa langa stroppar, har kopt en beg, hopp med forlangda stroppar pa( omgjorda), att ha medans jag rider in lillan! Nar hon blir stor far man lyxa!:love:

Ja, det får man! Lyxa alltså! ;) :D

Sadeln är inte speciellt billig i nypris, 23000,- i grundpris men denna hade gått på 26000,- pga ändring av kåpan. Så jag är överlycklig över att ha hittat den begagnad, även om det också blev en lite lagom saftig slutnota :angel:

Roligt att du är nöjd! :) Min ser efter ett år fortfarande nästan ny ut! Du kommer nog inte ångra dig!

Ja, den är i jättebra skick trots att den är begagnad och trots att lädret är så mjukt. Jag menar, sadlar som är gjorda i riktigt kraftigt läder håller ju egentligen bättre än dessa med soft, soft läder. Men denna är fin ännu och det är ju jättebra för mig! :)

Finns dom att få tag på begangnade alltså....du kanske har letat som bara den för att få tag i en sådan eller?

Tack! Ja, som ni förstått vid detta laget så är jag ju helnöjd! :love:

Tack! Vad glad jag blir att det inte bara var jag som tyckte den va snygg! :) Även om det inte hade spelat någon större roll för jag är så kär i den så även om alla hade sagt att den var superful så hade jag ändå älskat min sadel :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka