Jag fattar ingenting!!?

BuenoBull

Trådstartare
Fattar inte ett jota av fotogalleriet nu alltså!! Gud vad frustrerande! Jag kan inte ladda upp några bilder i mitt album jueh! :mad:

Sv: Jag fattar ingenting!!?

Använd Photobucket! Supernöjd med det, enkelt och rel. snabbt! :idea:

Jo men mitt album där är fullt och jag har massa bilder jag inte vill ta bort. Såna bilder som inte finns sparade på datan. :( På min älsklingsbäbisföl....

Spara ner på datorn och bränn över det på skiva

Säger som de andra, spara dom i datorn då, eller diskett/skiva....Eller så fixar du ett nytt Photobucketalbum..Jag har 2 st där och 1 album i Yahoo...

Ja, jag brukar högerklicka på bilden och sedan: spara bild som..det funkar för mig.

Men om jag ska använda bilderna för framkalnning blir dom normalstorlek då? Nu när jag har laddat upp dom till datan så är dom i den storleken som dom är på PhotoBucket.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 091
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
157
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
328
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka