Armani__ 16 Aug 2007 #2 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Hjääääääääääääälp !! Ser ju rent LIVSFARLIG ut
R rock_89 16 Aug 2007 #3 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Och jag har en.. *öh.. tänk tänk.. vitt djur.. öh..*.. FJÄLLRÄV! Kolla tänderna och klorna ts, underbar tiger du har. Jag älskar röda.. tigrar
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Och jag har en.. *öh.. tänk tänk.. vitt djur.. öh..*.. FJÄLLRÄV! Kolla tänderna och klorna ts, underbar tiger du har. Jag älskar röda.. tigrar
T Tusse2 16 Aug 2007 #4 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Vilken vacker tiger du har! Den ser farlig () ut!
Heulwen 16 Aug 2007 #5 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! *kl* Hur vågar ni gå ut med dem där runt knuten?
Centaur Trådstartare 16 Aug 2007 #6 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! ja du det är knappt så man vågar, måste ta med hunden!! stor är han också!
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! ja du det är knappt så man vågar, måste ta med hunden!! stor är han också!
Centaur Trådstartare 16 Aug 2007 #8 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! ojoj en svart panter!!! kolla hur stor den är, vanliga katten bredvid blir ju mini...
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! ojoj en svart panter!!! kolla hur stor den är, vanliga katten bredvid blir ju mini...
Zarro 16 Aug 2007 #9 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Synd att inte mitt lilla vilddjur inte tycker om att vara med på kort.Man får typ göra det i smyg. Jag blir faktiskt lite rädd för era vilddjur .
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Synd att inte mitt lilla vilddjur inte tycker om att vara med på kort.Man får typ göra det i smyg. Jag blir faktiskt lite rädd för era vilddjur .
Z Zilver 16 Aug 2007 #10 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Skotsk vildkatt http://www.komarken.se/skotsk_vildkatt.htm
M Mary Lou 17 Aug 2007 #11 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! sööt panter du har Jag har också en svart katt han är som en
Spiteful Spirit 17 Aug 2007 #12 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Vilket gap! Här är min.. skunk?
eyz 17 Aug 2007 #13 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Jag har också en tiger, han har belägrat mitt hem. Dessutom är han HEEEEELT vild och galen!
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Jag har också en tiger, han har belägrat mitt hem. Dessutom är han HEEEEELT vild och galen!
Heulwen 17 Aug 2007 #14 Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Visste inte ens att det fanns något som hette Skotsk vildkatt! Din katt var ganska lik en.
Sv: Jag har en tiger i min trädgård!!! Visste inte ens att det fanns något som hette Skotsk vildkatt! Din katt var ganska lik en.