Jag har ingen känguru!

Är Kängurun en häst? :confused:
1547636174199.png
 
Det vill jag ej göra, har inget behov av det. Mobilen blev bra mycket segare sen förra uppdateringen. 😕
Å riktigt så viktig är inte några emojis för mig.
Nej, det förstår jag, det var bara en förklaring eftersom du lät förvånad över att du inte såg mina kängurur trots att du har iphone själv.
 
Nej, det förstår jag, det var bara en förklaring eftersom du lät förvånad över att du inte såg mina kängurur trots att du har iphone själv.
Nej jag var inte förvånad alls, hade redan på känn att det var någon senare uppdatering, men tänkte mer på andra som kanske inte visste, mer i dom banorna jag tänkte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
587
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 275
Senast: Badger
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
958
Senast: Kirre
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 163
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp