Jag HOTADE min son idag!!!

snurran

Trådstartare
Ja fy och usch vilken hemsk mamma jag är :eek:
Jag gick ut på bron för att få vara ifred från min älskvärda lilla 4-åring då jag pratade i telefon med min gamla chef.
Naturligtvis var ju sonen tvungen komma ut naken och göra pruttljud på bron :rofl:

Försökte säga åt han att gå in, det funkade inte.
Gick bort en bit, vilket resulterade i att graben höjde volymen.
Bad ex chefen vänta lite i te och ropade ut mitt hot till sonen: GÅR DU INTE IN SÅ FÅR DU INTE HJÄLPA TILL MED VEDEN HELLER!!! :devil:

Snabbt som attan försvann han in genom ytterdörren :rofl:

Då jag lyftade telefon mot örat hörde jag chefen skratta gott i andra änden. " Haha! Han är så frän din son haha!" :angel:
"Ja visst är han" Muttrade jag till svar :D
 
Sv: Jag HOTADE min son idag!!!

Ha ha!! Så har jag också sagt!! Nästan i alla fall. Det var när brödrarna här kivades innan vi skulle bära ved så sa jag att om de inte slutade så fick de inte bära ved ALLS! Och de slutade!:rofl:

Annars händer det då och då att lördagsgodiset sitter löst..... man kan inte uppföra sig hur som helst och ändå få lördagsgodis här:angel:
 
Sv: Jag HOTADE min son idag!!!

Precis :D

Men vad 17 ska man "hota" med då de blir tio år äldre :confused:

Slutar du inte med det där så FÅR du bära ved :angel:
 
Sv: Jag HOTADE min son idag!!!

Slutar du inte med det där så FÅR du bära ved

:rofl::rofl::rofl:

Jag måste säga att om det var första gången du fick säga till din 4-åriga son att det blir negativa konsekvenser av hans handlande så måste det vara en oerhört lyhörd kille du har!:love:
 
Sv: Jag HOTADE min son idag!!!

Jepp. Bara man lyckas klura ut hans "svaga" punkter och att han vet att man verkligen kan skrida till verket med bestraffningen :devil:
 
Sv: Jag HOTADE min son idag!!!

Jag har kommit på att jag behöver inte hota med något specifikt till minsta sonen...Bråkar han så säger jag: Om du inte är snäll så får du inte! Han har inte kommit på än att han ska fråga vad det är han inte får! Ändå är han åtta år.

Min fostringsmetod är HUM-metoden, den är noggrant testad och utprovad i 15 år och det är jag som utvecklat den i samband med äldsta barnet!

H= Hot
U= Utpressning
M= Mutor





*skojar bara, har naturligtvis en god dialog med mina goa ungar:love:*
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar sen ett år tillbaka i en butik (ja alltså har jobbat i butik i över sex år, men inte i denna butik, haha). Det rör sig om en...
Svar
6
· Visningar
1 930
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp