jag veeet, det finns...

nemesis

Trådstartare
startar en ny tråd ang mitt letande efter en hoppsadel till mitt hbl-sto, med ganska rak rygg.
det finns liknande trådar, i know...
söker en hoppsadel med MYCKET stöd, BÅDE fram och bak, men vill lixom inte sitta för "högt" över hästen, fattar ni...?
har ganska korta ben, och kan f*n inte hitta nåt som passar....
har iofs inte provat alla sorter.:crazy:

har det tight just nu, och vill inte betala mer än runt tretusen pix...
vad ska man ta sig till, nu får jag ju rida barbacka, då jag sålde mina andra sadlar...(bra sits:idea: ond rumpa:cry: )
luska ut nåt nu, vet att ni kan!;)

Sv: jag veeet, det finns...

Begagnade sadlar är enda tipset, jag är likadan och har jättesvårt att hitta sadel, min häst är dessutom vanvettigt bred = det finns inga begagnade sadlar att välja på...
Jag sparar till en Globus men den kostar drygt 7.000 och under tiden hoppar jag i en Cavaletti (en rak, märk väl!) för att alls kunna hoppa på hela sommaren! Det ska nog funka det också...

Liknande trådar

Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 009
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nu har jag letat sadel så länge att hästen tappat muskler och inte alls ser ut som han gjorde när jag började leta. Jag är...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Från begynnelsen har jag alltid varit väldigt emot de där sadlarna. Tycker att de är dyra, lädret ser ut som plast, det är stora och... 2 3
Svar
45
· Visningar
17 864
Senast: Martina_m
·
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 783
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka