Jaguarbrunt träns!

SnigelEffekt

Trådstartare
Har en brun jaguar dressyrsadel o nu vill jag ha ett matchande träns :angel: Nån som vet några snygga gärna med bred nosgrimma o pullbackknäppning......... helst silverbeslag men mässing e ok :smirk:

Pris? Inte över 1500 spänn helst :o

Sv: Jaguarbrunt träns!

SnigelEffekt skrev:
Har en brun jaguar dressyrsadel o nu vill jag ha ett matchande träns :angel: Nån som vet några snygga gärna med bred nosgrimma o pullbackknäppning......... helst silverbeslag men mässing e ok :smirk:

Pris? Inte över 1500 spänn helst :o

har ett verklgigen skit snygg farmland träns för 3.600 kr . super snyggt! finns dock billigrae varianter av tex Farmland! jätte rba å känt(stort dessutom) märke. bra läder kvalitee å allt ett tträns ska ha...ska försöka hitta en bild m mitt framland på så kan ja lägga in det...:D

vill påpeka att tränset är nyprovat på bilden så därför är bettet inte helt på plats (hänger juh lite som ni ser) då ja fann inte ett smalare bett för tillfället..men de e sak samma,de e tränset vi tittar på,dessutom finns de i olika färger,,svarta så kalrt och sedan olika bruna..

Senast ändrad av en moderator:

thtrans.JPG

tycker detta är fint, ett rundsytt Hubertus finns i brunt och svart.
kostar strax under 1400 kr.

vilket är det? jag har inte hittat nåt, eller den "gamla" modellen Classic var ju jättefint, men finns inte kvar på henrikssons längre tex...

Jag tror att hon menar det här. :)

(Inte så snygg bild, jag vet. :p )
prince2051224.jpg

Här är några fler på det: (jag vet att nosgrimman sitter för långt ner här..)
nytttrans5.jpg

nytttrans4.jpg

Ett himla snyggt och bra träns är det! Älskar mitt! :love:
Och den bruna färgen är ju :d :d

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på... 2
Svar
38
· Visningar
3 375
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 316
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 755
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka