Jakobin RS 127

PathOfClovers

Trådstartare
Jag skulle jättegärna vilja få lite information om denne shetlandshingst...Gärna bilder också. Har kollat på ponnysajten, men vill gärna ha bättre bild och mer info!

Tack!
 
Jakobin är en fuxhingst som mäter 105 cm. Född -74 hos Tage Andersson i Skällinge.
e. Eric v St Zwarte Hof RS 70 (Elit)
u. Frida van Zoelen RS 453 (Elit)
Kolla webstamboken för mer info, www.shetlandsponnystam.com där kan du se utställningsmeriter på alla plus stamtavla i tre led.

Är pappa till två hingstar Salmiak RS 191 (exp. Finland) och Kolviks Emil RS 228. Jakobin har fått en 10:a på traven och har fått i alla fall 42 poäng exteriört. Vad vill du veta mer exakt?
 
Jag ville väl egentligen veta exteriörspoängen, om någon här själv har avkomma. Vill gärna ha en bild på hela Jakobin, har nu bara hittat en på huvudet... :)
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: athena
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 492
Senast: Avalbane
·
  • Artikel
Radannons Hej! Jag är en tjej som fyller 16 år i Maj. Jag letar efter något ställe där jag kan jobba lite extra på helger och lov. Främst i...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp