Japp nu har jag äntligen läst

Sv: Japp nu har jag äntligen läst

16 fel i hoppningen + en massa tidsfel så det måste ha varit ett stopp oxå men det var bara för att han hade bra dressyr 29.2 straff..

Hmm, det där lät intressant. Så bara för att han hade bra dressyr så fick han ett stopp? :smirk:

Rättning, Victoria var 2a med Onyx och 3a med Sölle, och det var i Weston.

Sv: Japp nu har jag äntligen läst

Hmm, det där lät intressant. Så bara för att han hade bra dressyr så fick han ett stopp? :smirk:

.. och 3 ner då som jag antar det var, ja men det brukar vara så faktiskt har hänt nästan varenda gång han lyckats få bra poäng

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
877
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 412
Senast: Tantan
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 706
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka