JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Järvsöfaks vs Sabin 183-182
(Travronden)
Sveriges segerrikaste häst genom tiderna heter Järvsöfaks. När han idag i Seinäjoki tillsammans med Jan-Olov Persson tog sin 183:e seger i karriären tangerade samtidigt Alm Svartens rekord.
http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=26890
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
Jan-Olov Persson hade en fin torsdagskväll.
Utöver Hallsta Lotus svenska rekord på...
Hästnyheter
(Travronden)
Jan-Olov Persson verkar klara sig ganska bra även utan sin Järvsöfaks.
I går kväll i...
Hästnyheter
(Travronden)
Jan-Olov Perssons Hallsta Lotus befäste idag sin position som världens bästa kallblod för...
Hästnyheter
(Travronden)
Jan-Olov Persson-tränade Hallsta Lotus följde upp...
Slipa klotång?
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
tictacs
44 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 32
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Men jaaa! 😍 Om det varit tydligt att hon ville ruva skulle vi förstås hägna av men det verkar inte riktigt så.
Sel
47 minuter sedan
Svar: 1 569
Visningar: 133 343
Djur
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Min har pålagringar i SI-leden, måttligt på höger sida och mild på vänster. Det har visat sig genom ovilja till arbete, svårighet med...
Emuliiaa
1 minut sedan
Svar: 3
Visningar: 168
Vård
Bildtråd
Gnägg Väntar på att vi ska ut och rida 🥰
Hon är bra cool i psyket ändå! Fyller 7 i augusti, jag har haft henne i 2 år till sommaren. Det har...
Emuliiaa
6 minuter sedan