JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jens Fredricson: "Jag kom hit för att vinna"
Moderator
Hästnyheter
Två svenskar hamnade i toppen när Grand Prix 1,50-hoppningen avgjordes i St Tropez - Gassin, Frankrike under söndagen. Allra bäst gick...
Hästnyheter
Fredagskvällens kval till Jönköping Grand Prix bjöd på spänning och felfria rundor när Peder Fredricson och Hansson WL tog hem segern...
Hästnyheter
Jens Fredricson red i från de andra dubbelnollorna när det vankades internationell, trestjärnig 1,50-hoppning i danska Herning på...
Hästnyheter
Peder Fredricson vann lördagens Grand Prix i Riyadh, Saudarabien.
Tillsammans med hästen Hansson WL var de det enda ekipaget som satte...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 078
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 58 956
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
Igår kl 21:51
Svar: 556
Visningar: 46 690
Hund