JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jimmy Takters Always B Miki – slog drömrekordet
Moderator
Hästnyheter
Jimmy Takters legendariske passgångare Always B Miki har blivit framröstad till Årets häst alla kategorier i Nord-amerika. ...
Källa /...
Hästnyheter
Jimmy Takters amerikanske stjärna Pinkman kommer inte att medverka i årets Elitloppet. Det är nu definitivt. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Jimmy Takters treårige stjärna Bar Hopping noterades för en ny storseger på fredagen. För Tim Tetrick tog han hem Carl Eskine. ...
Hästnyheter
För tredje året i följd vann Jimmy Takter Canadian Trotting Classic. Hans Bar Hopping fällde Marion Marauder efter en flygande...
Valp 2025
Svar: 888
Visningar: 62 526
Hund
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Vad tycker du om corgisarna? Vet många bruksmänniskor som bytt till corgi (både pembroke och cardigan) när de velat gå ner i storlek och...
farin
8 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 266
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Blev en tur idag! Vi tar de lugnt o går ibland.
Sen cykla jag lite fel 😅
Älskar stigar men gillar inte o köra över en massa rötter och...
Nepenthe
19 minuter sedan
Svar: 507
Visningar: 47 868
Hund
Atletix
Hästvård Ärligt talat vet jag inte mer om arginin och fång/sockerupptag än jag läst här på buke. Eller om jag hittade nåt när Barb hade fång...
Fiorano
12 minuter sedan
Svar: 239
Visningar: 23 825
Vård
Bildtråd
Gnägg Nya skor! Känns som hovis nyss var här men 6v går fort 🤔
Emuliiaa
30 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr jag har samma med Mirre. Ganska cool i nya miljöer och ute. Hemma är det mycket tortyrredskap som flyttar runt. Tydligen.
Vi skrittade...
Amanda_F
35 minuter sedan
Svar: 1 289
Visningar: 100 916
Grenar