• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Elric
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 114
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Elric

Farsa
Äntligen har man blivit pappa :banana:
Vi fick en kille på 2860gr, så nu håller han på att äta upp sig.

Sv: Jippi

Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Våran lilla prins får namnet Emil, Blont hår och redan alldeles busig, håller mig vaken om nätterna :smirk:

Det är ju vår första så vi får öva alla tre. Grabben är ju lik mig Nattuggla redan nu bådar inte gott inför framtiden.

Nanne/ :banana:

Har också en Emil (18 mån) alldeles lagom busig, fast farmor tyckte att det var en lite väl stor risk att ta att ge honom detta namn.

Han var en Emil när han kom ut. Vi hade några andra namn på "G", tja mest tjejnamn då jag var helt övertygad om att det var en liten "sessa"

Nanne/

Nä men Grattis :banana:

Vad fort tiden går, jag tyckte det var alldeles nyss ni var så ledsna. Skönt att ni fått en fin pojke!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 096
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka