jobbigt...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare moe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 783
M

moe

Nu är valpen lite över 5 mån och riktigt mycket energi har han fått. Han springer här runt runt som en dåre och han verkar outtröttlig då han får springa lös på mina föräldrars gård. Han kliver gärna upp då sambon åker till jobbet kvart över 6 då jag och tiken vill sova åtminstone några timmar till :smirk: .Han har börjat hämta skor och gnaga på, dock bara sambons av någon anledning. Han sliter ut innersulan och den smakar mums :d .Så nu börjar det bli dags att ställa bort skorna så man inte riskerar små lufthål.
Men han är jätteduktig på att vara ensam hemma, han lägger sig bara i hallen och sover. Han är däremot väldigt lugn då han får följa med sambon på jobbet och åka firmabil, det tycker han är mysigt och han sover större delen av dagen antingen i bilen eller i fikarummet. Då brukar jag och tiken ta rejäl sovmorgon och njuta av lugnet :cool: .
Men det är ju inte bara jobbigt, man får sig ju många skratt då han får sina ryck :D .

Sv: jobbigt...

Åh, när de börjar hämta skor och gnaga på dem blir man nästan galen.. :D
Jag är så sugen på en valp nu. Blir ju inte bättre av såna här trådar om valpbus.. :love:

(Ja.. Jag har glömt hur jobbigt det var!)

Sv: jobbigt...

Min "dam" är snart 9 månader och i full fart och lätt döv numera....lite jobbigt men jag hoppas vi båda "överlever" denna trotsålder, hihi....

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 605
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 426
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka