Jockey hjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare panda_tjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 200
P

panda_tjejen

Hjälp! Jag vill ha en jockey hjälm men vill ha en billig en och undrar var den är billigast. sedan vill jag även ha hjälmöverdrag. Men var hittar man fina hjälmöverdrag?? :confused:

Tacksam för svar.

Sv: Jockey hjälm

Hööks har jockeyhjälmar men inga överdrag tror jag.

hjälmöverdrag finns på EKO, brukar finnas massor me roliga färger

jag har en wembley från börjes, den gick på ca 450 kr, det måste jag vara rätt billigt. överdragen jag har sett har kostat skjortan, borde man inte kunna sy ett själv?

Jag köpte ett överdrag från ridsportaffären på flyinge för typ 350:- :o men det finns billiga för cirka 100 lappen i dom flesta affärer :idea: och billiga jockeyhjälmar kan väl många lokala affärer beställa hem?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
388
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: fio
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

• Köpa stolpar