Jodphurs o shortchaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gefjun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 762
G

Gefjun

Funderar på att köpa H**ks CRW shortchaps och jodphurs, då jag tröttnat på mina ridstövlar. Någon som har erfarenhet av dessa? Vad har ni på fötterna när ni rider?

Jodphurs och shortchaps! :)

Eftersom jag är totalt ointresserad av märken så har jag inte koll på sånt, men joddisarna har jag fått, och jag tror att shortchapsen är från Jacson.

Jag gillar inte heller stövlar, så jag kör samma som du! :)

Dock har jag lite grövre CRW-skor (art. nr 26113), och shortchapsen (art. nr 20272)har jag haft i 4-5 år innan ena dragkedjan gav upp för ett par veckor sedan. Fast det tror jag inte beror på tillverkaren, jag får nog skylla mig själv som inte rengjort den från lera och grus... :smirk:

Jag rekommenderar dem! :D

Det är ju de jodphursen som jag har tittat på! De shortchapsen också, men där har jag inte bestämt mig än. Tack, då vet jag att de funkar bra!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
426
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 317
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI