John Withaker träns

Novelette

Trådstartare
Hej!
Jag har hittat värsta läckra tränset
JWbridlesuperdeluxemexican.jpg

Den finns i Black och Burgunduy...svart förstår jag ju men vad betyder den andra? Ser ut som Cherry men det är ju svårt att veta från en bild på nätet

Senast ändrad:
Sv: John Withaker träns

Det tränset har jag, i svart. Det är jätebra kvalitet! Värt varenda krona.

Jag tycker nosgrimman har konstig passform, svårt att få den att sitta ordentligt utan att ringarna skaver på kindbenen. Men går väl kanske att göra fler hål... Den hästen jag red satt det iaf Inte bra på.

Tycker lädret ser ut att sitta väääldigt nära ögat...var det där du menade?

Det kostade närmare 2000kr när jag köpte det.

Jag har en bild på mitt HÄR , dålig bildkvalitet jag vet, men du kanske kan se lite iallfall. :)

Ja. och det fanns inte tillräckligt med hål för att justera det bättre. Men det är väldigt snyggt!

Hej!

Nu plockar jag upp min gamla tråd för nu rullar snart cashen in :D och det är dags att köpa träns!

Vart hittar jag en sådan som jag har i första inlägget?? I Sverige då.

Hm...kikade på deras hemsida men den fanns inte...men nu har jag iaf mailat dem :D

Jag ska ha den i Burgunduy till min nästan svarta dam! :love:

Hemsidan är ganska ny så de kanske inte har lagt ut dem. Men jag vet att de finns där. :D

Hej!

Visst är den :love:

Vad brukar frakten gå på? Är det säkert sätt att köpa?
Hur funkar det?

Jag har ingen aning, men gå in på John Whitaker International eller vad sidan heter och sen på Products och sen på de som säljer JW produkter i England och kolla om någon har en hemsida man kan beställa från...

Nu har jag pratat med dem på Skara och de har extrapris så det kostar 1600kr och det finns ett i burgunduy kvar.

Men då blir det alltså billigare om jag beställer från england.
MEN...jag försökte gå in på den sidan du länkade till men det går inte. Så nu undrar jag om jag kan beställa den från nåt annat ställe?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka