Johnny Deppfilmer

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 820
Jag tror att du får rikta in dig på typ av JD-filmer först... han har ju gjort en del olika genre ;). Jag gillar filmerna som Tim Burton har gjort med JD, förutom Sleepy Hollow :wtf:.

Förutom de som nämnts, Gilbert Grape är så himla bra, Cry baby är absolut värd att se och sen älskar jag Rango, men då får du nöja dig med rösten :)

Gilbert Grape är underbar, sen Edward Scissorhands, dom två är nog mina favoriter tror jag. Sweeney Todd är också helt okej.

alla johnny depp filmer är bra!!!

finding neverland, pirates till corpes bride, alla är bra ^_^.
har inte sett en enda depp film som var dålig :p.
fast iofs så var rango lite väl konstig...

Liknande trådar

Fordon Jag ska till Stockholm om ett par veckor. Jag kör, men vill inte köra inne i Stockholm pga överlevnadsinstinkt :p Slutstation är Älvsjö...
Svar
19
· Visningar
943
Senast: gul_zebra
·
Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
413
Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
525
Senast: Otherside
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka