JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Johnssons häst skadad inför EM
Moderator
Hästnyheter
Paralympics i fjol resulterade i tre åttondeplatser. I hemma-EM i Göteborg vill Anita Johnsson upp på prispallen – och gärna högst upp...
Hästnyheter
Paralympics-finalisten Anita Johnsson, 47, siktar på guld i hemma-EM i Göteborg i augusti. Uppladdningen började på bästa sätt. ...
Hästnyheter
Två svenska EM-medaljörer fick en bra start på världscuptävlingen i dressyr i Göteborg. Patrik Kittel var trea efter två världsstjärnor...
Hästnyheter
Anita Johnsson hade en lyckad helg i Hammarö utanför Karlstad. Mästockaryttaren vann tre NM-guld av tre möjliga i paradressyr – och blev...
Barn med magont
Kropp & Själ Ska helt klart börja med en dagbok. ☺️
Hon trivs i skolan, det är en lugn klass och hon är ofta mitt i smeten. Hon är dock väldigt...
TeamLundVer
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Påminner om att tråden handlar om vad vi gör och att diskussioner som t.ex. den om att göra något för samhället bäst tas i egna trådar...
Mineur
5 minuter sedan
Svar: 1 014
Visningar: 37 901
Allmänt
Tävlingsdebut
Svar: 13
Visningar: 736
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Och jag red igenom LC:1 idag igen. Det går så mycket bättre när jag sitter i traven. Har så mycket bättre samverkan och all förberedelse...
Ketrawzc
Idag kl 12:20
Svar: 1 242
Visningar: 97 091
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
Idag kl 12:02
Svar: 657
Visningar: 58 650
Grenar