Julgranar!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare annnaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 601
A

annnaa

Nu är jag lite nyfiken på hur era granar ser ut. Våran har på senare år alltid bara haft röda julgranskulor och ljus. Hur ser din julgran ut? Bilder!! :banana:

31958356.jpg

Här kommer jag med mitt bidrag. Att klämma på paketen är ett måste, och jag måste ha varit snäll iår och kommer att få paket av hästarna ;)

Sv: Julgranar!

Såhär ser min lilla gran ut:

31959397.jpg

Liten plastgran då jag bor i liten lägenhet, tre trappor upp utan hiss och utan balkong = svårt med riktig gran som barrar... Synd, för jag älskar grandoften!

KL
bettysmatte: Haha vid första anblick trodde jag att det var en mössa som stjärna. Tänkte ungefär "jaa, i brist på annat, varför inte?":p Men nu ser jag att de är en ängel. FINT!!!

Therese1988: Men den var fin ändå!! :)

164097_474612672062_516467062_6449324_6140539_n.jpg

(dottern får ni se på köpet ;))

Första granen för oss, komponerat av allt gammalt julgranspynt från min barndom. Röda och silvriga kulor, röda sammetsrosetter och vita "snögnistrande" hjärtan och stjärnor, och så ljus såklart. Himla nöjd!

KL
bettysmatte: Haha vid första anblick trodde jag att det var en mössa som stjärna. Tänkte ungefär "jaa, i brist på annat, varför inte?":p Men nu ser jag att de är en ängel. FINT!!!

Mössa :D??? Nej, det där är ju min fina amerikanska ängel som jag fått skickad till mig av svärmor! Kanske skulle testa den på huvudet när julen är slut ;)?

Här är vår julgran! Nästa år kan vi nog ha en större, men uterummet var färdigt precis för jul, så vi hade inte riktigt koll...
003-1.jpg

Hahaha de tycker jag. Du får lägga upp en bild på de också så blir de ännu bättre :D

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025