Julkalendern 2022: Kronprinsen som försvann

Meeeen! Vad heter Mary? Eller hann hon säga det när hon pratade med Torsten? Blev lite kaosigt då den andra som följer julkalendern här kom upp och sa (andemeningen i alla fall) ungefär "aaah, sänk! Jag vill inte höra", eftersom han givetvis ville se från början.

Var lite känslosamt i början av det här avsnittet 😅
Nej. Man fick aldrig veta.
 
Meeeen! Vad heter Mary? Eller hann hon säga det när hon pratade med Torsten? Blev lite kaosigt då den andra som följer julkalendern här kom upp och sa (andemeningen i alla fall) ungefär "aaah, sänk! Jag vill inte höra", eftersom han givetvis ville se från början.

Var lite känslosamt i början av det här avsnittet 😅

Nej. Man fick aldrig veta.
Hon svarade ju Torsten och för mig lät det som hon sa ”Mir…”, så det lämnar ju lite alternativ ändå.

Jag hade nog trott att namnet skulle röjas och att hon skulle visa sig ha en större nyckelroll på något vis, alltså att namnet skulle förklara vem hon var/hennes handlingar.

Mycket nöjd med upplösningen. Sången på krogen har alltid nickat lite år rövarsången i Ronja Rövardotter tycker jag, och ännu mer så idag. (Tror det är arret som gör det, med tomma ackord?)

Nu har jag tagit en smoothie för att stärka mig innan upplösningen på norska kalendern!
 

Liknande trådar

Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Myrten
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Tilly_85
·
Kultur Då kör vi! :bump: Reglerna är mycket enkla: För att få kryssa boken ska du ha läst ut den mellan 1 september och 30 november...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 939
Senast: Klara
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp