Ni som har 2-3-åringar vad skall ni ge eller har föreslagit släkten att ge i julklappar?
Dottern fyller 2 år den 1 januari dessutom så vi har fullt sjå hitta på nog med förslag till alla som vill ge
trodde inte man skulle ha sådant problem... att komma på saker. pengar på sparkontot har vi ju förslagit till alla men det är ju inte lika kul att ge
så vi lägger nog mest där själva.... så får andra ge saker! Dessutom är hon enda barnbarnet på båda sidorna och både mormor, morfar, farmor o farfar är separerade så bara där är det 4 hushåll som vill ösa saker över henne....
Allternativt, vad kan man som familj önska sig?
Till sommaren vill vi ju skaffa ute-pool och massa utesaker då vi tillträder vårat hus... men det går ju inte köpa redan nu, då vill hon väl bada i vardagsrummet
Världens i-landsproblem jag vet....
vad vi har önskat:
* Micki-kök med tillbehör
* Dockskåp med småbarnsvänliga dockor (hon leker mkt med det på förskolan)
* snowracer
* målarfärger, förkläde, penslar
* Nalle-Puh saker (hon är kär i Nalle Puh
)
* Pippi sängkläder, badhandduk, morgonrock, hon är även kär i "pippi låm-lååååms"
(såklart blir det ju bråk "alla" vill ju ge det häftigaste som kök eller dockskåp...
) tänk då jag var liten var det andra bullar då fick man en barbie och en my little pony och var överlycklig... nu skall det till med tusentals tusentals kronor i presenter.... shit.
Dottern fyller 2 år den 1 januari dessutom så vi har fullt sjå hitta på nog med förslag till alla som vill ge
Allternativt, vad kan man som familj önska sig?
Till sommaren vill vi ju skaffa ute-pool och massa utesaker då vi tillträder vårat hus... men det går ju inte köpa redan nu, då vill hon väl bada i vardagsrummet
Världens i-landsproblem jag vet....
vad vi har önskat:
* Micki-kök med tillbehör
* Dockskåp med småbarnsvänliga dockor (hon leker mkt med det på förskolan)
* snowracer
* målarfärger, förkläde, penslar
* Nalle-Puh saker (hon är kär i Nalle Puh
* Pippi sängkläder, badhandduk, morgonrock, hon är även kär i "pippi låm-lååååms"
(såklart blir det ju bråk "alla" vill ju ge det häftigaste som kök eller dockskåp...