• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Waccardi_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 555
W

_Waccardi_

Hejsan. Undrar om någon vet nån svensk sida som säljer Jw grejer? :idea: Är lite intresserad av ett schabrak med matchande luva. Hittade ett schabrak på ridsportshopen men ingen luva, lr så är jag blind :p

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jw grejer

ring Skara, de är hur trevliga som helst :)
Annars har även mantorpstravshop.se
vet inte om de ligger ute på hemsidan, annars är det bara att ringa dem.

har köpt mina JW grejer på Scandinavium o Falsterbo, men då har jag handlat av Skara hästsport och Sjöhagen Wear.

Okej :) jag ska ju till scandinavium snart så jag får väl kolla om jag hittar nått då ;)

Mässor är alltid bäst då det gäller produkter som JW, Anky osv. för man kan lita på att någon utställare har hela sortimentet i alla fall :D ..så att man kan klämma och känna för att inte nämna prova :D
/Salinero - Kommer att bosätta sig i Skara Hästsports monter under GHS :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka